6 клас



Мирного неба всім.

Завдання з біології.

1. Опрацювати §45.
2.  Переглянути відео.
Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg

3. Зробити та вивчити конспект.

Характерні ознаки рослин класів Дводольні та Однодольні 

Ознаки
Дводольні рослини
Однодольні рослини
Кількість видів
Близько 190 тисяч
Близько 63 тисяч
Насіння
Зародок із двома сім’ядолями
Зародок з однією сім’ядолею
Коренева система
Стрижнева
Мичкувата
Стебло
Дерев’янисте, трав’янисте, провідні пучки з камбієм, розміщені правильним колом у стеблі
Трав’янисте (рідко дерев’янисте), провідні пучки без камбію, розкидані по стеблу
Листки
Переважно черешкові, прості або складні, цілокраї або розсічені
Переважно сидячі,  прості, цілокраї
Жилкування листків
Пірчасте (сітчасте)
Паралельне або дугове
Кількість частин квітки
Переважно кратна п’яти або чотирьом
Кратна трьом
Запилення
Комахами (здебільшого)
Вітром (здебільшого)
Життєві форми
Дерева, кущі,
одно-, дво- та багаторічні трави          
Переважно трави



1. Опрацювати §44.

 2. Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ

https://www.youtube.com/watch?v=FrufoOAqPbw&t=1s

  3. Індивідуальні та творчі завдання:

   -  створити міні-проєкт  «Різноманітність голонасінних».  

 






1. Опрацювати  § 42.

 2.Індивідуальні та творчі завдання:

 -  створити міні-проєкт  «Як  утворився торф» або «Як утворилось кам’яне вугілля».

3. Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=9YZ92Q7epcQ



Завдання з біології.

 1. Опрацювати §43.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36              








Мирного неба всім.

Завдання з біології.

1. Опрацювати §41.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=H2w9Q6MDQUI




23.02

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=30

2. Опрацювати §38.



23.02

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=30

2. Опрацювати §38 (Новий підручник),

§§ 31, 32 (Старий підручник)








21.02

Добрий день.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §38.

2. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=Nsw9zjCWh74&t=349s

3. САМОСТІЙНО виконати тестування (після опрацювання параграфів33-35).

Посилання:

https://vseosvita.ua/test/start/ntv553









14.02

Завдання з біології.

Новий підручник

 1. Повторити §§ 33-35.

2. Опрацювати § 36.

3. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ

Старий підручник

 1. Повторити §§ 27-29.

2. Опрацювати § 30.

3. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ



14.02

Завдання з біології.

 1. Повторити §§ 33-35.

2. Опрацювати § 36.

3. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ






07.02

 Добрий ранок.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати § 34.

2.Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=VdDo77otISg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=25




28.01

Добрий ранок.

Завдання з основ здоров’я.  

1.     Опрацювати § 13 .

2.     Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=Ism0hOQMY00




26.01

 Добрий ранок.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати § 33.

 2. Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=IySWLEZ9rrc&t=615s





Середа
1Алгебра9:00-9:45zoom
2Історія10:00-10:45viber, НЗ
3Англ. мова11:00-11:45Блог
4Геометрія12:00-12:45zoom
5Фізкультура13:00-13:45viber, блог
6Малювання14:00-14:45
7





Вегетативні органи рослини. Корінь

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/gfm215





6 клас   Розділ І. Здоров'я людини (6 клас)

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fzs907

 

6 клас    Узагальнення з теми "Клітина"

Щоб доєднати учнів

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rfw179

 

6 клас    Бактерії, 6 клас

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rvg247

 

6 клас    Одноклітинні організми (6 клас)

 

Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fwj828

 












Завдання з біології.

САМОСТІЙНО виконати тестування.

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/fwj828

Бажаю успіхів!







15.11

 Добрий ранок

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §13.

 2. Переглянути відео.

 Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ufINXp10xXI&t=5s





12.11

 Добрий день

Завдання з основ здоров’я.

 1. Опрацювати §8.

 2. Переглянути відео.

 Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=nXtZ6PI3EUo   




10.11

 Добрий день

Дякую тим, хто був на уроці, за роботу.

Завдання з біології.

1.     Повторити §17,§ 18.

2. САМОСТІЙНО виконати тестування.

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/rvg247

Тестування пройти до 12 листопада 20.00

Бажаю успіхів!



08.11

 Добрий ранок

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §18.

 2.  Переглянути відео.

 Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=XLgGKR2hPR8&t=305s

https://www.youtube.com/watch?v=82A2EFHye7k

3. Індивідуальні та творчі завдання:

             -  створити  МІНІ-ПРОЄКТ  на с.71. 


23.10

 Добрий ранок

Завдання з основ здоров’я.

 1. Опрацювати §6, §7.

 2. Переглянути відео.

 Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=OL_sSQFM0gE&t=17s








22.10

 Добрий ранок

Завдання з основ здоров’я.

1. Повторити §§ 1-5.

 4. САМОСТІЙНО виконати тестування.

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/fzs907

Тестування пройти до 23 жовтня 20.00

Бажаю успіхів!












     


20.10

 Добрий ранок

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §17.

 2.  Виконати завдання «Поміркуйте» на с.66.











18.10

Добрий день.

Завдання з біології.

1. Опрацювати матеріал «Узагальнимо знання» після §§5-12.

2.  Виконати тестування.

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/rfw179

Тестування пройти до 20 жовтня 20.00













гриби 

Код доступу 5891929

Посилання   join.naurok.ua





11 клас. Завершальний https://vseosvita.ua/test/start/zvz493



https://vseosvita.ua/test/start/gfj979





Поведінка тварин      https://vseosvita.ua/test/start/mjf257

 

 

Поняття про популяцію, екосистему та чинники середовища    https://vseosvita.ua/test/start/wmm467

 

9 клас. Біорізноманіття

https://vseosvita.ua/test/start/mqn375

 

Пожежна безпека  https://vseosvita.ua/test/start/wwd558

 

Сам удома. Сам надворі https://vseosvita.ua/test/start/grf257

 




06.05

Добрий день.

Завдання з основ здоров’я.

1. Опрацювати §27, §28.

2.  Виконати тестування.

Перейдіть за посиланням:

https://vseosvita.ua/test/start/wwd558

Тестування пройти до 7 травня 20.00



29.04 та 30.04

 Добрий день. Дякую усім, хто був на уроці, за плідну роботу.

Успіхів у вивченні біології.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати § 47.

 2.  Повторити § 44, § 45.

 3. Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic&t=77s

4.Виконати тестування.

Завдання необхідно виконати до  30 квітня 20:00. 

Код доступу 4545495

 Посилання     join.naurok.ua

 Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.

4. Надіслати фото виконаної практичної роботи.

Бажаю успіхів.

 




29.04 (два уроки)

 Добрий день Дякую усім, хто був на уроці, за плідну роботу.

Успіхів у вивченні біології.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати § 45, § 47.

 2.  Повторити § 44.

 3. Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg

https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic&t=77s

4.Виконати тестування.

Завдання необхідно виконати до  5 травня 20:00 

Код доступу 4545495

 Посилання     join.naurok.ua

 Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.

4. Надіслати фото виконаної практичної роботи.

Бажаю успіхів.

 

22.04

Добрий день. Дякую усім, хто був на уроці. У понеділок закінчується час проходження тестування. Успіхів у вивченні біології.

1. Повторити §§41 – 43.

 2.  Виконати тестування.

Домашнє завдання активне

Завдання необхідно виконати до  26 квітня 20:00 

Код доступу 3504924

Посилання   join.naurok.ua

Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.

3. Виконати практичну роботу.



Практична робота №4
        Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
       
 Мета: навчитися визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп.
Хід роботи:

   1.  Зробіть фото з вирощеною рослиною.
    2.  Знайдіть інформацію про цю рослину й напишіть.
   3. Систематизуйте її за такою схемою:
а) вимоги до освітлення : світлолюбна чи тіньовитривала;
б) вимоги до вологи: вологолюбна чи посухостійка;
в) вимоги до температури повітря: теплолюбна чи холодостійка;
г) способи розмноження: насінням, вегетативно, насінням і вегетативно.

4. Складіть поради щодо вибору приміщення, місця розташування цієї рослини і як доглядати за нею.



16.04

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1. Опрацювати §46, §50.

2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A





 13.04

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1.Повторити параграфи 41-43.
2.Виконати тестування.
Завдання необхідно виконати до  15 квітня 19:00 

 join.naurok.ua
    Код доступу 
1128169

Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.

Бажаю успіхів.




08.04

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1. Опрацювати §45.
2.  Переглянути відео.
Посилання на відео
https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg        


                                                         08.04

Добрий ранок.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §43.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36

3.Індивідуальні та творчі завдання:

             -  створити міні-проєкт  «Як утворилось кам’яне вугілля».

  






        08.04

Добрий день.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §43.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36

3.Індивідуальні та творчі завдання:

             -  створити міні-проєкт  «Як утворилось кам’яне вугілля».

 


06.04

Доброго ранку. Завдання з біології.  

1.     Опрацювати §43 (с.159-160).         

2.     Індивідуальні та творчі завдання:

             -  створити міні-проєкт  «Як утворилось кам’яне вугілля?».

3.     Переглянути відео.

    Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA

 

06.04

1. Опрацювати §44.

 2. Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ

https://www.youtube.com/watch?v=FrufoOAqPbw&t=1s

           3. Індивідуальні та творчі завдання:

             -  створити міні-проєкт  «Різноманітність голонасінних».  

 






 Добрий ранок.

 Перегляньте відео «Безпечні весняні канікули»

https://www.youtube.com/watch?v=phAS4lah1i4

             

Повідомте учням

Код доступу 1220892
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua




https://vseosvita.ua/test/start/fng952



  25.03

Добрий день.

Завдання з основ здоров’я.

 1. Опрацювати §20.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=m4fJcZ5Hi1I



   25.03

Добрий день.

Завдання з біології.

           1. Опрацювати  § 42.
           2.Індивідуальні та творчі завдання:
             -  створити міні-проєкт  «Як  утворився торф»;

             -  скласти сенкан на вибір: «Мохи», «Сфагнум»
             3.  Переглянути відео.

     Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=9YZ92Q7epcQ






  25.03

Добрий день.

Завдання з біології.

 1. Опрацювати §43.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:

https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36              


23.03

Добрий ранок.

Завдання з біології.

1. Опрацювати §41.

 2.  Переглянути відео.

Посилання на відео: 

https://www.youtube.com/watch?v=H2w9Q6MDQUI









  12.11. 2020

              Доброго ранку. Завдання з біології.

              1. Опрацювати § 13.

              2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:       

https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=9          



Завдання з основ здоров’я.

              1. Опрацювати § 6.

              2.  Переглянути відео.

Посилання на відео:       

https://www.youtube.com/watch?v=OL_sSQFM0gE






10.11.2020 

Доброго ранку. Домашнє завдання з біології. 

1. Опрацювати § 18. 
2. Повторити § 17. 
3. Виконати завдання на с. 71. 





06.10.2020 року

Доброго ранку. Домашнє завдання з біології. 

1. Опрацювати § 10. 
2.  Переглянути відео. 
    Посилання на відео:
                  






25.05
1. Опрацювати §53.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:

3. Виконати тест «Гриби» join.naurok.ua
    Код доступу
5951518
 Завдання необхідно виконати до 28 травня 20:00  і лише ОДИН раз.







21.05
1. Опрацювати §52, §56.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=QJ7vHzVK2eg

https://www.youtube.com/watch?v=maVv8r13h1g



Тест « Водорості. Вищі спорові рослини »
 Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  25 травня 20:00 ред.
Повідомте учням
Код доступу 6890066
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Завдання можна виконати лише ОДИН раз. 



Тест « Голонасінні. Покритонасінні. Екологічні групи рослин»
Домашнє завдання активне
Завдання необхідно виконати до  25 травня 20:00 ред.
Код доступу 4256298
Попросіть учнів використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua     






 18.05
1. Опрацювати § 54, § 55.
2. ОБОВЯЗКОВО переглянути відео.
Посилання на відео:
https://drive.google.com/file/d/1fZ5x8D2lm5C7mw7rSb6ZsxU579vkiSMv/view?usp=sharing
3. Виконати практичну роботу № 5 за відеоінструкцією.                   
Посилання на відеоінструкцію:
https://drive.google.com/file/d/1gwcluiJESyjK7DjSMqaSOD7yqKpWaZTp/view?usp=sharing
                       
  14.05
1. Опрацювати §51, §57.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=bL0YsMpDoIw
3. Зробити конспект.
     Гриби об'єднують в окреме царство. Це гетеротрофні організми, які не мають хлорофілу. Гриби характеризуються рядом ознак, що роблять їх подібними до тварин - в оболонці є хітин, запас поживних речовин у вигляді глікогену, в результаті обміну речовин утворюється сечовина та до рослин - необмежений ріст, прикріплений спосіб життя. Живляться гриби поживними органічними речовинами, які беруть із навколишнього середовища.
Ознаки
Спільне з
 рослинами
Спільне з
тваринами
Прикріплений спосіб життя
+

Гетеротрофний спосіб життя

+
Необмежений ріст
+

Наявність хітину

+
Наявність глікогену

+
Наявність сечовини

+
Міцна клітинна оболонка
+

Відсутність хлорофілу

+
    
07.05
1. Повторити параграфи 44-50.
2. Виконати тести
join.naurok.ua
    Код доступу
726716.
 Завдання необхідно виконати до  12 травня 19:00 







                 04.05
1. Опрацювати §46, §50.
2. Виконати практичну роботу у робочому зошиті.
Шановні учні!
Прошу виконані завдання надсилати мені у Viber за номером 0678642331

                                  Практична робота №4
        Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах
       
 Мета: навчитися визначати умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп.
Хід роботи:

   1.  Зробіть фото з вирощеною рослиною.
    2.  Знайдіть інформацію про цю рослину й напишіть.
   3. Систематизуйте її за такою схемою:
а) вимоги до освітлення : світлолюбна чи тіньовитривала;
б) вимоги до вологи: вологолюбна чи посухостійка;
в) вимоги до температури повітря: теплолюбна чи холодостійка;
г) способи розмноження: насінням, вегетативно, насінням і вегетативно.
4. Складіть поради щодо вибору приміщення, місця розташування цієї рослини і як доглядати за нею.






  30.04
1. Опрацювати §47, §48.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=zLcPxMr36ic&feature=emb_logo

3. Зробити конспект.

                         Екологічні групи рослин



Життєві форми рослин









                      
                               27.04
1.Повторити параграфи 41-45.
2.Виконати тести
join.naurok.ua
    Код доступу
565620.
 Завдання необхідно виконати до  29 квітня 19:00 

ШАНОВНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!
Чекаю виконану практичну роботу №3.                  





   16.04
     
      Виконайте практичну роботу у робочому зошиті.
Шановні учні!
Прошу виконані завдання надсилати мені у Viber за номером 0678642331

                                       Практична робота №3

Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.


   Ознаки будови
     Мохи
  Папороті
 Покритонасінні
Корінь
(+   -  якщо є;
-    - орган відсутній)



Стебло    (+ ; -)



Листок    (+ ; -)



Ризоїди   (+ ; -)



Квітка     (+ ; -)



Спорангій (+ ; -)



Насінина   (+ ; -)



Плід        (+ ; -)



Органи, з яких складається тіло рослин(корінь,пагін,квітка,плід)



Розмножується спорами чи насінням



Місце утворення, дозрівання спор або насіння



Переважає покоління(статеве чи нестатеве)




Висновки. Спільне:…
                   Відмінне:…












        13.04
1        1.   Перепишіть у робочий зошит та вивчіть конспект.

 Характерні ознаки рослин класів Дводольні та Однодольні 
Ознаки
Дводольні рослини
Однодольні рослини
Кількість видів
Близько 190 тисяч
Близько 63 тисяч
Насіння
Зародок із двома сім’ядолями
Зародок з однією сім’ядолею
Коренева система
Стрижнева
Мичкувата
Стебло
Дерев’янисте, трав’янисте, провідні пучки з камбієм, розміщені правильним колом у стеблі
Трав’янисте (рідко дерев’янисте), провідні пучки без камбію, розкидані по стеблу
Листки
Переважно черешкові, прості або складні, цілокраї або розсічені
Переважно сидячі,  прості, цілокраї
Жилкування листків
Пірчастеітчасте)
Паралельне або дугове
Кількість частин квітки
Переважно кратна п’яти або чотирьом
Кратна трьом
Запилення
Комахами (здебільшого)
Вітром (здебільшого)
Життєві форми
Дерева, кущі,
одно-, дво- та багаторічні трави          
Переважно трави





                              12.03
1. Опрацювати §41.
           2.Індивідуальні та творчі завдання:
             -  створити міні-проєкт «Різноманітність водоростей»;
             -  скласти сенкан «Водорості»;
  - продовжити догляд за посадженою раніше рослиною.

16.03
1. Опрацювати  § 42.
           2.Індивідуальні та творчі завдання:
             -  створити міні-проєкт  «Як  утворився торф»;
             -  скласти сенкан на вибір: «Мохи», «Сфагнум»;
  - продовжити догляд за посадженою  рослиною.

30.03 та  02.04
1. Опрацювати §43.
          2.Індивідуальні та творчі завдання:
             -  створити міні-проєкт  «Як утворилось кам’яне вугілля»;
             -  скласти сенкан на вибір:  «Хвощі», «Плауни», «Папороті»;    
  - продовжити догляд за посадженою  рослиною.

06.04
1. Опрацювати §44.
 2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ
 https://www.youtube.com/watch?v=Ow_1d5pN1i8&t=236s
           3. Індивідуальні та творчі завдання:
             -  створити міні-проект  «Різноманітність голонасінних»;    
  - продовжити догляд за посадженою  рослиною.


09.04
1. Опрацювати §45.
2.  Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg
          3. Індивідуальні та творчі завдання:
  - продовжити догляд за посадженою  рослиною.











Посилання на онлайн-уроки:
1.     06.04.2020. Хвощі, плауни.
https://www.youtube.com/watch?v=ZyY-NlHLSW8
2.     09.04.2020. Папороті .








Немає коментарів:

Дописати коментар

Сформулюйте висновок про значення критеріїв для встановлення виду.     Представники родини слонових африканський та індійський слон (азіатсь...