Мирного неба всім.
Завдання з біології.
3. Зробити та вивчити конспект.
Характерні ознаки рослин класів Дводольні та Однодольні
Ознаки | Дводольні рослини | Однодольні рослини |
Кількість видів | Близько 190 тисяч | Близько 63 тисяч |
Насіння | Зародок із двома сім’ядолями | Зародок з однією сім’ядолею |
Коренева система | Стрижнева | Мичкувата |
Стебло | Дерев’янисте, трав’янисте, провідні пучки з камбієм, розміщені правильним колом у стеблі | Трав’янисте (рідко дерев’янисте), провідні пучки без камбію, розкидані по стеблу |
Листки | Переважно черешкові, прості або складні, цілокраї або розсічені | Переважно сидячі, прості, цілокраї |
Жилкування листків | Пірчасте (сітчасте) | Паралельне або дугове |
Кількість частин квітки | Переважно кратна п’яти або чотирьом | Кратна трьом |
Запилення | Комахами (здебільшого) | Вітром (здебільшого) |
Життєві форми | Дерева, кущі, одно-, дво- та багаторічні трави | Переважно трави |
1. Опрацювати §44.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ
https://www.youtube.com/watch?v=FrufoOAqPbw&t=1s
3. Індивідуальні та творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Різноманітність голонасінних».
1. Опрацювати § 42.
2.Індивідуальні та творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Як утворився торф» або «Як утворилось кам’яне вугілля».
3. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9YZ92Q7epcQ
Завдання з біології.
1. Опрацювати §43.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36
Мирного неба всім.
Завдання з біології.
1. Опрацювати §41.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=H2w9Q6MDQUI
23.02
Добрий ранок.
Завдання з біології.
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=30
2. Опрацювати §38.
23.02
Добрий ранок.
Завдання з біології.
1. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=30
2. Опрацювати §38 (Новий підручник),
§§ 31, 32 (Старий підручник)
21.02
Добрий день.
Завдання з біології.
1. Опрацювати §38.
2. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=Nsw9zjCWh74&t=349s
3. САМОСТІЙНО виконати тестування (після опрацювання параграфів33-35).
Посилання:
https://vseosvita.ua/test/start/ntv553
14.02
Завдання з біології.
Новий підручник
1. Повторити §§ 33-35.
2. Опрацювати § 36.
3. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ
Старий підручник
1. Повторити §§ 27-29.
2. Опрацювати § 30.
3. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ
14.02
Завдання з біології.
1. Повторити §§ 33-35.
2. Опрацювати § 36.
3. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=yJNidp0ZRnQ
07.02
Добрий ранок.
Завдання з біології.
1. Опрацювати § 34.
2.Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=VdDo77otISg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=25
28.01
Добрий ранок.
Завдання з основ здоров’я.
1.
Опрацювати § 13 .
2. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=Ism0hOQMY00
26.01
Добрий ранок.
Завдання з біології.
1. Опрацювати § 33.
2. Переглянути відео:
https://www.youtube.com/watch?v=IySWLEZ9rrc&t=615s
Вегетативні органи рослини. Корінь
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/gfm215
6 клас Розділ І.
Здоров'я людини (6 клас)
Перейдіть
за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fzs907
6 клас Узагальнення з
теми "Клітина"
Щоб
доєднати учнів
Перейдіть
за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rfw179
6 клас Бактерії, 6 клас
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rvg247
6 клас Одноклітинні організми (6 клас)
Перейдіть
за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fwj828
Завдання з біології.
САМОСТІЙНО виконати
тестування.
Перейдіть за
посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fwj828
Бажаю успіхів!
15.11
Добрий ранок.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §13.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=ufINXp10xXI&t=5s
12.11
Добрий день.
Завдання з основ здоров’я.
1. Опрацювати §8.
2. Переглянути відео.
Посилання
на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=nXtZ6PI3EUo
10.11
Добрий день.
Дякую тим, хто був на уроці, за
роботу.
Завдання з біології.
1. Повторити §17,§ 18.
2. САМОСТІЙНО виконати тестування.
Перейдіть за
посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rvg247
Тестування пройти до 12 листопада 20.00
Бажаю успіхів!
08.11
Добрий ранок.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §18.
2. Переглянути відео.
Посилання
на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=XLgGKR2hPR8&t=305s
https://www.youtube.com/watch?v=82A2EFHye7k
3. Індивідуальні та творчі завдання:
- створити МІНІ-ПРОЄКТ
на с.71.
23.10
Добрий ранок.
Завдання з основ здоров’я.
1. Опрацювати §6, §7.
2. Переглянути відео.
Посилання
на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=OL_sSQFM0gE&t=17s
22.10
Добрий ранок.
Завдання з основ здоров’я.
1. Повторити §§ 1-5.
4. САМОСТІЙНО виконати
тестування.
Перейдіть за
посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/fzs907
Тестування пройти до 23 жовтня 20.00
Бажаю успіхів!
20.10
Добрий ранок.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §17.
2. Виконати завдання «Поміркуйте» на с.66.
Добрий день.
Завдання з біології.
1. Опрацювати матеріал
«Узагальнимо знання» після §§5-12.
2. Виконати
тестування.
Перейдіть за
посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/rfw179
Тестування пройти до 20 жовтня 20.00
11 клас. Завершальний https://vseosvita.ua/test/start/zvz493
https://vseosvita.ua/test/start/gfj979
Поведінка тварин https://vseosvita.ua/test/start/mjf257
Поняття про популяцію,
екосистему та чинники середовища https://vseosvita.ua/test/start/wmm467
9 клас. Біорізноманіття
https://vseosvita.ua/test/start/mqn375
Пожежна безпека https://vseosvita.ua/test/start/wwd558
Сам удома. Сам надворі https://vseosvita.ua/test/start/grf257
06.05
Добрий день.
Завдання з основ здоров’я.
1. Опрацювати §27, §28.
2. Виконати
тестування.
Перейдіть за
посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/wwd558
Тестування пройти до 7 травня 20.00
29.04 та 30.04
Добрий день. Дякую
усім, хто був на уроці, за плідну роботу.
Успіхів
у вивченні біології.
Завдання з біології.
1. Опрацювати § 47.
2. Повторити § 44, § 45.
3. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic&t=77s
4.Виконати
тестування.
Завдання
необхідно виконати до 30 квітня 20:00.
Код доступу 4545495
Посилання join.naurok.ua
Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.
4. Надіслати фото виконаної
практичної роботи.
Бажаю успіхів.
29.04 (два уроки)
Добрий день. Дякую усім, хто був на уроці, за плідну роботу.
Успіхів
у вивченні біології.
Завдання з
біології.
1.
Опрацювати § 45, § 47.
2. Повторити § 44.
3. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=IqnbAYqoRrg
https://www.youtube.com/watch?v=zLcPxMr36ic&t=77s
4.Виконати
тестування.
Завдання
необхідно виконати до 5 травня 20:00
Код доступу 4545495
Посилання join.naurok.ua
Завдання можна виконати лише ОДИН раз протягом 40 хвилин.
4. Надіслати фото виконаної
практичної роботи.
Бажаю успіхів.
22.04
Добрий
день. Дякую усім, хто був на уроці. У понеділок закінчується час проходження
тестування. Успіхів у вивченні біології.
1. Повторити §§41 –
43.
2.
Виконати тестування.
Домашнє завдання активне
Завдання
необхідно виконати до 26 квітня 20:00
Код доступу 3504924
Посилання join.naurok.ua
Завдання можна виконати лише ОДИН раз
протягом 40 хвилин.
3. Виконати
практичну роботу.
16.04
Добрий ранок.
Завдання з біології.
1. Опрацювати §46, §50.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=dKVAnvKlk-A
Добрий ранок.
Завдання з біології.
2.Виконати тестування.
Бажаю успіхів.
Добрий ранок.
Завдання з біології.
Добрий ранок.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §43.
2. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36
3.Індивідуальні та
творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Як утворилось кам’яне вугілля».
08.04
Добрий день.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §43.
2. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36
3.Індивідуальні та
творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Як утворилось кам’яне вугілля».
06.04
Доброго ранку. Завдання з біології.
1.
Опрацювати §43 (с.159-160).
2.
Індивідуальні та творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Як утворилось кам’яне вугілля?».
3. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=gmCNImPUEfA
06.04
1. Опрацювати §44.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=3rEbEKPMBGQ
https://www.youtube.com/watch?v=FrufoOAqPbw&t=1s
3. Індивідуальні та творчі завдання:
- створити міні-проєкт «Різноманітність голонасінних».
Добрий ранок.
Перегляньте відео «Безпечні весняні канікули»
https://www.youtube.com/watch?v=phAS4lah1i4
https://vseosvita.ua/test/start/fng952
25.03
Добрий день.
Завдання з основ здоров’я.
1. Опрацювати §20.
2. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=m4fJcZ5Hi1I
25.03
Добрий день.
Завдання з біології.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=9YZ92Q7epcQ
25.03
Добрий день.
Завдання з біології.
1. Опрацювати §43.
2. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=DHdh_r8O8Yg&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=36
23.03
Добрий ранок.
Завдання з
біології.
1. Опрацювати §41.
2. Переглянути
відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=H2w9Q6MDQUI
12.11. 2020
Доброго ранку. Завдання з біології.
1.
Опрацювати § 13.
2. Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=lWzDTeqJxoQ&list=PLWteg9_gGYtGdMp3yzBse1WogQg2KFw60&index=9
Завдання з основ здоров’я.
1. Опрацювати § 6.
2.
Переглянути відео.
Посилання на відео:
https://www.youtube.com/watch?v=OL_sSQFM0gE
10.11.2020
Доброго ранку. Домашнє
завдання з біології.
1. Опрацювати § 18.
2. Повторити § 17.
3. Виконати завдання на с. 71.
Доброго ранку. Домашнє завдання з біології.
Код доступу 5951518
Завдання необхідно виконати до 28 травня 20:00 і лише ОДИН раз.
21.05
відкривши посилання
join.naurok.ua
відкривши посилання
18.05
Посилання на відеоінструкцію:
Ознаки
|
Спільне
з
рослинами
|
Спільне
з
тваринами
|
Прикріплений спосіб життя
|
+
|
|
Гетеротрофний спосіб життя
|
+
|
|
Необмежений ріст
|
+
|
|
Наявність хітину
|
+
|
|
Наявність
глікогену
|
+
|
|
Наявність
сечовини
|
+
|
|
Міцна клітинна
оболонка
|
+
|
|
Відсутність
хлорофілу
|
+
|
2. Виконати тести join.naurok.ua
Код доступу 726716.
Завдання необхідно виконати до 12 травня 19:00
Шановні учні!
Практична робота №4
30.04
Життєві форми рослин
27.04
2.Виконати тести join.naurok.ua
Код доступу 565620.
Завдання необхідно виконати до 29 квітня 19:00
ШАНОВНІ ШЕСТИКЛАСНИКИ!
16.04
Виконайте практичну роботу у робочому зошиті.
Шановні учні!
Практична робота №3
Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
Ознаки будови
|
Мохи
|
Папороті
|
Покритонасінні
|
Корінь
(+ - якщо є; - - орган відсутній) |
|||
Стебло (+ ; -)
|
|||
Листок (+ ; -)
|
|||
Ризоїди (+ ; -)
|
|||
Квітка (+ ;
-)
|
|||
Спорангій (+ ; -)
|
|||
Насінина (+ ;
-)
|
|||
Плід (+ ;
-)
|
|||
Органи, з яких складається тіло рослин(корінь,пагін,квітка,плід)
|
|||
Розмножується спорами чи насінням
|
|||
Місце утворення, дозрівання спор або насіння
|
|||
Переважає покоління(статеве
чи нестатеве)
|
Відмінне:…
13.04
Ознаки
|
Дводольні
рослини
|
Однодольні рослини
|
Кількість видів
|
Близько 190 тисяч
|
Близько 63 тисяч
|
Насіння
|
Зародок із двома сім’ядолями
|
Зародок з однією
сім’ядолею
|
Коренева система
|
Стрижнева
|
Мичкувата
|
Стебло
|
Дерев’янисте,
трав’янисте, провідні пучки з камбієм, розміщені правильним колом у стеблі
|
Трав’янисте (рідко
дерев’янисте), провідні пучки без камбію, розкидані по стеблу
|
Листки
|
Переважно черешкові, прості або складні, цілокраї або розсічені
|
Переважно сидячі, прості, цілокраї
|
Жилкування
листків
|
Пірчасте (сітчасте)
|
Паралельне або дугове
|
Кількість частин квітки
|
Переважно кратна п’яти або чотирьом
|
Кратна трьом
|
Запилення
|
Комахами (здебільшого)
|
Вітром (здебільшого)
|
Життєві форми
|
Дерева,
кущі,
одно-,
дво- та багаторічні
трави
|
Переважно трави
|
12.03
Немає коментарів:
Дописати коментар